Wednesday, May 14, 2008

Selamat Hari Guru

Salam...

Bulan Mei merupakan bulan keramat bagi negara kita yang saban tahun menjadi lambang bagi memperingati jasa dan pengorbanan para guru yang telah banyak mencurahkan jasa dan bakti kepada anak-anak bangsa; saya tidak terkecuali daripada menerima didikan dan kasih sayang kepada insan-insan yang bernama guru sejak saya di sekolah tadika lagi sehinggalah sekarang.

Pada kesempatan ini, saya ingin mengucapkan selamat hari guru kepada seluruh warga pendidik pada amnya dan guru-guru yang pernah mengajar saya khasnya; jasa kalian amatlah saya hargai.

Teringin saya menyingkap semula zaman sekolah menengah dahulu. Inilah pembikinan video untuk hari guru sempena tahun akhir kami semasa berada di sekolah menengah kira-kira 4 tahun lampau:




Jasa kitakorg x pat kmk lupak. Ktkorglah antara sebab kmk jadi kmk ari tok. Terima kaseh byk2... mudahan panjang umo dan murah rezeki ktkorg, cekgu2 kmk.

Berilmu, Beriman, Beramal!
Al-Itqan Fil 'Amal!
Learning and Labor!

Selamat Hari Guru! :)

2 comments:

Guilt of Innocences said...

i really liked/enjoyed the vids.never thought it was in you tube... the year you guys manage the celebration was the best teachers day....

Ania said...

hi
Oh my gosh i didnt know that you have a blog, well I wish I could understand last post but that will take me some practice :)
Anyways have a wonderful summer!
Anna